Рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами

Наказ МОН України від 02.10.2018 № 1047 "Методичні рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами".
Уповноважена особа відповідно до наказу по ХЗОШ № 59 від 08.10.2020 №228 - заступник директора з навчально-виховної роботи, Цукіло Лілія Анатоліївна, м.т. 096 24 14 361

Примірний перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

До територіального органу поліції або за телефоном 102.

До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.

До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.

До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.

До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.

До близької людини.

На телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефони «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»0-800-500-333(для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія»з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога)116-123(цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів)0-800-500-225 та 116-111

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги

Зателефонувавши зa номером 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

правові консультації;

зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

Служби підтримки постраждалих осіб:

1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

2) притулки для дітей;

3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;

4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);

5) центри соціально-психологічної допомоги;

6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.

/Files/images/pro_nasillya/Untitled.FR12.jpg /Files/images/pro_nasillya/скан_10001.png
/Files/images/pro_nasillya/скан_10002.png /Files/images/pro_nasillya/IMG-2c84c22480fe4393d1d9b644a179c48b-V.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 214